ראש הישיבה חבק בן בגיל 88: מאחורי הקלעים של הנס הגדול

נתי קאליש 3 Comment on ראש הישיבה חבק בן בגיל 88: מאחורי הקלעים של הנס הגדול

הגאון רבי צבי קושלבסקי שחבק בן ראשון לאחר כ- 70 שנות ציפייה, הגיע למעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה שהעניק לו לפני 9 חודשים שיזכה לבן זכר. צפו בתיעוד ובשירה המרגשת יחד עם ראש הישיבה

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנס שמרעיש את העולם: הבוקר התבשרו המוני תלמידיו של הגאון רבי צבי קושלבסקי, ראש ישיבת 'היכל התורה', על שמחת לידת בנו בכורו של ראש הישיבה בן ה- 88 מזיווגו השני עם רעייתו הגב' רחל שתחי', בת ה-53.
השמועה על השמחה הנדירה עשתה לה כנפיים בארץ ובעולם, והעיתונות הכללית סיקרה את הנס המרעיש עם כותרות ענק.  אתמול בבוקר, עם צאתו מבית החולים, יצא ראש הישיבה הגאון רבי צבי קושלבסקי היישר למעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה שהעניק לו לפני 9 חודשים.
מתברר, כי הרב קושלבסקי שנישא בזיווג שני לפני שש שנים התייעץ עם מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך על השידוך, ולאחר מכן כיבד את פוסק הדור בסידור קידושין. התלמידים מספרים כי מיד לאחר הסידור קידושין אמר פוסק הדור את ראש הישיבה: אתם עוד תזכו לראות דורות וזרע של קיימא מזיווג זה.
אף במהלך השנה האחרונה הוסיף מרן פוסק הדור ובירך את ראש הישיבה: תזכה לראות בן זכר', כאשר באורח מפתיע לאחר כ 9 חודשים זכה ראש הישיבה לחבוק בן בכור באורח ניסי שמפתיע את הרפואה בארץ ובעולם.
כאמור, הבוקר לאחר לידת בנו, הגיע ראש הישיבה למעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה המיוחדת בגדר 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', כשפוסק הדור מקבל אותו באופן חריג בחדר השינה לרגל השמחה הגדולה.
לאחר מכן פתחו פוסק הדור וראש הישיבה בשירת 'סימן טוב ומזל טוב' מרגשת, וראש הישיבה פצח בריקוד סוער ומרגש בפני מרן פוסק הדור.
להלן התמליל המלא של שיחת ההוד שהתקיימה בין ראש הישיבה למרן פוסק הדור, שעות ספורות לאחר הנס.
פוסק הדור: מזל טוב.
הגר"צ קושלבסקי: הברכה שנתתם לי עזר לי מאוד.
פוסק הדור: אני לא יודע אם הברכה עזרה, בעיקר צריך להודות לה'. זכינו שהקב"ה הבדילנו מן התועים וכשהוא עושה עמנו חסדים אנחנו מכירים בזה, אצלינו המטרה אין זה הניסים עצמם אלא ה'הכרה' בחסדי ה'.


3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ברכה והצלחה נחת ואריכות ימים ושנים טובות אמן

  2. 1

    מזל טוב !!
    לומדים מהנס הגדול הזה שני דברים ,
    שאין שום יאוש בעולם
    ושמרן פוסק הדור שליט"א הוא בבחינה של צדיק גוזר
    יהי רצון שהרב קושלבסקי ורעייתו יזכו לגדלו ולחנכו לתורה ומצוות וירוו רוב נחת יהודי
    אמן ואמן